واکنش وزیر کار به اعتراض درباره دستمزد کارگری وام ۳۰۰ میلیون ودیعه مسکن به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ | میزان باز پرداخت وام مستاجران چقدر است؟ اختصاص ۱۰ هزار سهمیه بیمه تامین اجتماعی به کارگران ساختمانی تغییر مسیر قیمتی سکه و طلا | بازار طلا از فردا (۲۲ اردیبهشت) بازگشایی می‌شود قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نرخ طلا و سکه در بازار امروز (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دریافت صورت‌حساب الکترونیکی شرط معافیت از مالیات معاملات طلا و ارز وزیر کار به اعتراضات درباره دستمزد کارگری واکنش نشان داد فروش لباس تاناکورا ۲ واحد صنفی را در مشهد به پلمب کشاند ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شناسایی ۱۳۲۵بنگاه معاملات ملکی متخلف در کشور

  • کد خبر: ۱۹۵۳۶۴
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
شناسایی ۱۳۲۵بنگاه معاملات ملکی متخلف در کشور
مدیرکل بازرسی خدمات سازمان حمایت گفت: هزار و ۳۲۵ واحد معاملات ملکی و مشاور املاک متخلف در ۶ ماهه نخست امسال توسط بازرسان اداره‌های کل صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور به اداره‌های کل تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا زرین‌گل گفت: طی نیمه نخست امسال طرح ویژه نظارت بر واحدهای صنفی معاملات ملکی و مشاوران املاک با هدف نظارت بر اجاره بهای مسکن و کنترل قیمت‌های مسکن از سوی بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت برگزار و ۷هزار و ۹۶۸ مورد بازرسی از بنگاه‌های مشاور املاک در کشور انجام شد.

وی افزود: از این تعداد یک‌هزار و ۳۲۵ واحد صنفی متخلف شناسایی و پرونده‌های مربوطه با ارزش بیش از ۱۳۲ میلیارد و ۵۱۳ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۶۴۶ ریال برای رسیدگی و صدور رأی به مراجع ذیصلاح ارسال شد.

به گفته این مسؤول، گران‌فروشی خدمات با ۵۰۱ مورد، عدم درج تعرفه در محل با ۸۷۶ مورد، عدم صدور فاکتور با ۹۱۴ مورد و در نهایت نداشتن پروانه کسب با ۲۴۲ مورد از عمده تخلفات این واحدهای صنفی است.

زرین گل خاطرنشان‌کرد: با توجه به شرایط ویژه اقتصادی کشور و در راستای تنظیم بازار مسکن، بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان‌ها با همکاری سایر دستگاه‌های نظارتی در قالب گشت‌های بازرسی مشاوران املاک فعالانه به انجام مسؤولیت خواهند پرداخت و با متخلفان طبق قانون برخورد می‌کنند.

مدیرکل بازرسی خدمات سازمان حمایت خاطرنشان‌کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه با سامانه ۱۲۴ یا با مراجعه به پورتال سازمان و در استان‌ها نیز با ارائه شکایت‌های خود به ستادها، شکایات خود را پیگیری کنند.
منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->